Bu Blogda Ara

26 Mart 2016 Cumartesi

ruj mu far mı ?






rujla tanışmam daha minicikkendi. ilk rujumu hatırlıyorum da aman Yarabbim :D
annemin hediyesiydi pembiş pembiş çocukken işte o kadar güzel gelirdi ki şimdi sür deseler tabi ki HAYIR :)
farla ise daha 1 ay falan oluyor galiba. sanırım Note un far paletiydi şu 5 lı olanlardan.





 ben toprak renklerinden istediğim halde gül kurusu renklerinde idi evde paketinden çıkardım ki ne göreyimm 




ahhh bu yanlış vermeler... 
satış danışmanlarından çok çektim onun derdinede başka bir yazıda içimi dökeyim..
neyse efendim velhasıl bana sorsanız ruj mu far mı ? size ikiside derim ama ağır basan hmmm far evet evet şuanlık far vazgeçilmezim :)

                                                                                sevgiyle aşkla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder