Bu Blogda Ara

31 Mart 2016 Perşembe

eglantine




herkese merhaba !
bugün sizlere minnak mı minnak şirin mi şirin 3 tane ürün tanıtmak istiyorum.
belki bilenleriniz vardır belki de yoktur...
belki sevenleriniz vardır ...

geçen aylarda yüz temizleme sütüne ihtiyacım vardı. cildim kuru olduğu için nemlendirmesini de istediğim için..
Cosmetica ya gitmek bana daha cazip geldi gratis de daha az temizleme ürünleri var sanki :O
velhasıl Cosmetica ya girdim işte rafları sırayla göz gezdirirken bide ne göreyim aman Yarabbim ne kadarda albenili bir kabı var deyip elime aldım içindekileri incelerken bir de ne göreyim MADE İN TURKEY



 hu huuuu yerlin malı yurdun malı diyip denemek istedim. fiyatı da sanırım 16 lira civarındaydı. içinde neler var derseniz şöyle açıklıyım :Hindistan cevizi yağı , bitkisel yağlar ve pantenol var. (pantenol cildin nemlenmesini sağlar. su tutucu özelliğiyle cilde nem çekerek cildin daha güzel ve yumuşak bir görüntüye sahip olmasına yardım eder.) ÖNEMLİ BİR NOT: hemofili hastaları içinde pantenol bulunan ürünleri kullanmamalılar çünkü kanama süresini uzatmaya neden oluyormuş...



neyse konuyu uzattım sanırım hemen uyuklamadan devam edeyim. eve geldim makyajımı temizledikten sonra yüzümü eglantine'nin temizleme sütüyle sildim gerçekten de cildim yumuşacık oldu nemlendirmesi güzel ben beğendim yani :)
nivea nın yüz temizleme köpüğünü görmeyeniniz duymayanınız kalmamıştır herhalde bende merak ettim amacım niveanın köpüğünü almaktı ama canım canım mis kokulu eglantinemi görünce dayanamadım gerçekten miss gibi gül kokuyor...


 denemenizi tavsiye ederim. fiyatıda 15 lira civarında. yüz temizleme köpüğünün yanında ufacık kapıyla kalbimi fetheden lip balmı görünce tabiki de dayanamadım
fiyatı 5 liraydı. kokusu muhallebi gibi ama nemlendirmesi abartısız söylüyorum mükemmel. denemenizi tavsiye ederim tabi ki yine de siz bilirsiniz. kendinize iyi bakın


Sevgiyle  aşkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder