Bu Blogda Ara

6 Nisan 2016 Çarşamba

Sahte kirpiklere son!


Kızzzlaaarrr!! Uzun kirpikler için artik takma kirpiklere son ❌


Aphro Celina'nin Kirpik Serumu ile cok kısa bir sürede kullanıp daha uzun ve daha dolgun kirpiklere ulaşabilirsiz 😍😍 


denedim ve kesinlikle işe yarıyor 🔝



Ben herhangi bir magzada bulamadim ama Amazon'dan sipariş verebilirsiniz 👀
Fiyati 43,00 €

Pahali bir ürün ama yüzde yüz ise yaradigi icin almaya ve denemeye deger!!


Daha dogal bir görüntüye sahip olmak cok önemli benim icin. Bu yüzden sahte kirpik kullanmadim hic ama hep uzun ve dolgun kirpiklere imrenmisimdir!! 💕 

Artik dogal ama bastan cikaran müthis kirpiklerle bahar gelsin diyorum  💕 

Siz kirpiklerinizi uzatmak ve dolgunlasmak icin ne yapiyorsunuz? Aphro Celina Eye lash serumunu kullanan varmi? 

Sizi Seviyoruz!

Instagram'dan taki etmeyi unutmayin  💕 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder