Bu Blogda Ara

9 Nisan 2016 Cumartesi

MAX FACTOR

herkese merhaba🙌
bugün sizlerle #max factor bronzig powder i yorumlıyım dedim..
geçenlerde #cosmetica ya bi giriyim dedim baktım ki indirim var dururmuyum haha durmam 😂
elimdeki bronzer turuncu alt tonlu ve çok simli gibi daha koyu bir renk istiyordum.
max factor'ın bronzer ı resmen biçilmiş kaftan gibiydi istediğim koyulukta...
bende ki 02 numarası . 21 gram gramaj olarak iyi fakat sevmediğim yönü kalıcı değil hem de hiç bir de kutusu çok dandik her an kırılabilir. sen max factor'sun yaa böyle dandik bir kutu olur mu :( çanta ma atıp çıkıyım diyemezsiniz yani...
Bana önerebileceğiniz bronzer varsa yorum atmayı unutmayın ❗

 Bizleri instagram dan da takip edebilirsiniz  _pemberujlar_   ve mattruj
            Sizi seviyoruz 😘
                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder